Thursday, June 20, 2019

თემატური გეგმა, ისტ. I - კლასი


                                                                 თემატური გეგმა
                                                              ისტ. I - კლასი
   მასწავლებელი: ინეზა ელიაძე
2017-2018 სასწ. წელი
N
თემა
მიზანი
აქტივობა
სთ
შედეგი
ორგანიზება
შეფასება
1
მე და ჩემი კომპიუტერი
გავაცნო მოსწავლეებს კომპიუტერის როლი, ადამიანის ჯამრთელობაზე ზემოქმედება, გავაცნო კომპიუტერის მუშაობის წესები და ნორმები
ეცნობიან კომპიყერთან ჯდომის წესებს. აცნობიერებს სარგებლობის დროს და აწესებს შეზღუდვებს.
2
I-2, 3,4 აცნობიერებს, რომ ისტ-ის საშუალებიუს გამოყენება ხან გრძლივი დროით უარყოფითად მოქმედებს ჯამრთელობაზე. აცნობიერებს რომ  სარგებლობის დრო შეზღუდულია როგორც სკოლაში ასევე მის დარგლებს გარეთაც ჯანმრთელობის დაცვის მიზნით

მიმდინარე
2
კომპიუტერის მოწყობილობები, მოქმედების პრინციპები
გაეცნოს ინფორმაციას საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებთან დაკავშირებულ ცნებებს. მოახდინოს დემონსტრირება: კომპიუტერის ჩართვა-გამორთვა. გადატვირთვა, მაუსი, კლავიატურა, მონიტორი, პროცესორი
ეცნობა და ახდენს დემონსსტრირებას, ამოიცნობს და ასახელებს კომპიუტერის მოწყობილობებს
2

მიმდინარე
3
ოპერატიული სისტემა, ფაილის გახსნა, ფანჯარაში მუშაობა (ზომების შეცვლა გადაადგილება
მოახდინოს ფაილის გახსნა, შექმნა,  გადაადგილება გაეცნოს ფანჯრის ღილაკებს
ხსნის ნებისმიერი სახის საქაღალდეს, ქმნის ახალ ფაილს, აადგილებს მაგიდის  ნებისმიერ ადგილას ფანჯარას.
2
I-1)4)  I-1(2)ამოიცნობს და ასრულებს სხვადასხვა ისტ-ის საშ-ბას და მათზე საუბარს ასაკის შესაბამისად. სწორად იყენებს ტერმინოლოგიას

მიმდინარე
4
პროგრა,ა: “PAINT” შესაძლებლობები. ფაილის შენახვა, ინსტრუმენტის დამატებითი ღილაკების დანიშნულება
გაეცნოს ხატვის რექტორს, ინსტრუმენტების დანიშნულებებს და გამოიყენოს პროდუქტის შესაქმნელად. მოახდინოს მზა პროდუქციის შენახვა.
ისტ-ის საშუალებით ჩახატოს გულში ფიგურები გააფერადოს კონტური და შიდა არე. შექმნას გეომეტრიული ფიგურის გამოყენებითი ნახატი
1
I-3 ისტ-ის შექმნის საშუალებების ფლობა

მიმდინარე
5
შემეცნებითი თამაშები
ისტ-ის გამოყენება მოსწავლის მოტივაციის ასამაღლებლად. დამოუკიდებლად ცოდნის მიგნება
მოახდინოს შემეცნებითი თამაშებით ცოდნის  დემონსტირება
2
I-2(2) ავლენს დადებით დამოკიდებულებას ისტ-ის საშუელებების როგორც თანამშრომლობის საკუთარი ცოდნის გაორმაგების, ინტერესებისა და მისწრაფებების განხორციელების, ნაყოფიერი შრომის მნიშვნელოვანი ინსტრუმენტის მიმართ

მიმდინარე
6
ტექსტური რედაქტორის გაცნობა. პროგრამა “WORD” -ის შესაძლებლობები
გაეცნონ ტექსტური რედაქტორის შესაძლებლობებს, ინსტრუმენტებს და მის შესაძლებლობას. მოახდინოს პროდუქტის შენახვა (ბეჭდვა, უჯრების გაფერადება და ა.შ.)
ისტ-ის გამოყენებით ქმნის დოკუმენტს, ბეჭდავს ნაცნობ ასო-ბგერებს, ზრდის შრიფტს, ზომას, ცვლის ფერებს
1
I-3 ისტ-ის პროდუქტის შექმნის საშუალებების ფლობა

მიმდინარე
7
ტექსტური რედაქტორის გამოყენება, წერილის შექმნა
ტექსტურ რედაქტორში მოახდინოს მარტივი ტექსტის შექმნა-გაფორმება
ქმნის მისალოც ბარათს, ახდებს მის გაფორმებას
2
I-3(4) ციფრულ ფორმატში ქმნის თავისი ასაკობრივი ჯგუფისათვის შესაბამის პროდუქტს, როგორც ინდივიდუალურად ისევე თანაკლასელებთან ერთად, მასწავლებლის ან მშობლის დახმარებით

მიმდინარე
8
საინფორმაციო საათები. ინფორმაციის მოძიება-შენახვა
ისტ-ი გამოიყენოს როგორც კვლევის საშუალება. მოახდინოს საინტერესო ინფორმაცია მოძიების უნარის განვითარება
იმუშაოს, მოიძიოს საჭირო სურათი, ინფორმაცია ინტერნეტის ქსელში. ისტ-იმ გამოიყენონ სწრაფი შეტყუბინების მიღება გაგზავნის კომუნიკაციისათვის
2
I-4 კომუნიკაციის ტექნოლოგიური საშუალებების ფლობა

მიმდინარე

No comments:

Post a Comment