თემატური გეგმა
ისტ. I - კლასი
მასწავლებელი: ინეზა
ელიაძე
2017-2018 სასწ.
წელი
N
|
თემა
|
მიზანი
|
აქტივობა
|
სთ
|
შედეგი
|
ორგანიზება
|
შეფასება
|
1
|
მე და ჩემი კომპიუტერი
|
გავაცნო მოსწავლეებს კომპიუტერის როლი, ადამიანის ჯამრთელობაზე ზემოქმედება,
გავაცნო კომპიუტერის მუშაობის წესები და ნორმები
|
ეცნობიან კომპიყერთან ჯდომის წესებს. აცნობიერებს სარგებლობის დროს და
აწესებს შეზღუდვებს.
|
2
|
I-2, 3,4 აცნობიერებს,
რომ ისტ-ის საშუალებიუს გამოყენება ხან გრძლივი დროით უარყოფითად მოქმედებს ჯამრთელობაზე.
აცნობიერებს რომ სარგებლობის დრო შეზღუდულია
როგორც სკოლაში ასევე მის დარგლებს გარეთაც ჯანმრთელობის დაცვის მიზნით
|
|
მიმდინარე
|
2
|
კომპიუტერის მოწყობილობები, მოქმედების პრინციპები
|
გაეცნოს ინფორმაციას საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებთან დაკავშირებულ ცნებებს.
მოახდინოს დემონსტრირება: კომპიუტერის ჩართვა-გამორთვა. გადატვირთვა, მაუსი, კლავიატურა,
მონიტორი, პროცესორი
|
ეცნობა და ახდენს დემონსსტრირებას, ამოიცნობს და ასახელებს კომპიუტერის
მოწყობილობებს
|
2
|
|
მიმდინარე
|
|
3
|
ოპერატიული სისტემა, ფაილის გახსნა, ფანჯარაში მუშაობა (ზომების შეცვლა
გადაადგილება
|
მოახდინოს ფაილის გახსნა, შექმნა,
გადაადგილება გაეცნოს ფანჯრის ღილაკებს
|
ხსნის ნებისმიერი სახის საქაღალდეს, ქმნის ახალ ფაილს, აადგილებს მაგიდის ნებისმიერ ადგილას ფანჯარას.
|
2
|
I-1)4) I-1(2)ამოიცნობს და
ასრულებს სხვადასხვა ისტ-ის საშ-ბას და მათზე საუბარს ასაკის შესაბამისად. სწორად
იყენებს ტერმინოლოგიას
|
|
მიმდინარე
|
4
|
პროგრა,ა: “PAINT” შესაძლებლობები.
ფაილის შენახვა, ინსტრუმენტის დამატებითი ღილაკების დანიშნულება
|
გაეცნოს ხატვის რექტორს, ინსტრუმენტების დანიშნულებებს და გამოიყენოს
პროდუქტის შესაქმნელად. მოახდინოს მზა პროდუქციის შენახვა.
|
ისტ-ის საშუალებით ჩახატოს გულში ფიგურები გააფერადოს კონტური და შიდა
არე. შექმნას გეომეტრიული ფიგურის გამოყენებითი ნახატი
|
1
|
I-3 ისტ-ის
შექმნის საშუალებების ფლობა
|
|
მიმდინარე
|
5
|
შემეცნებითი თამაშები
|
ისტ-ის გამოყენება მოსწავლის მოტივაციის ასამაღლებლად. დამოუკიდებლად
ცოდნის მიგნება
|
მოახდინოს შემეცნებითი თამაშებით ცოდნის დემონსტირება
|
2
|
I-2(2) ავლენს
დადებით დამოკიდებულებას ისტ-ის საშუელებების როგორც თანამშრომლობის საკუთარი ცოდნის
გაორმაგების, ინტერესებისა და მისწრაფებების განხორციელების, ნაყოფიერი შრომის მნიშვნელოვანი
ინსტრუმენტის მიმართ
|
|
მიმდინარე
|
6
|
ტექსტური რედაქტორის გაცნობა. პროგრამა “WORD” -ის შესაძლებლობები
|
გაეცნონ ტექსტური რედაქტორის შესაძლებლობებს, ინსტრუმენტებს და მის შესაძლებლობას.
მოახდინოს პროდუქტის შენახვა (ბეჭდვა, უჯრების გაფერადება და ა.შ.)
|
ისტ-ის გამოყენებით ქმნის დოკუმენტს, ბეჭდავს ნაცნობ ასო-ბგერებს, ზრდის
შრიფტს, ზომას, ცვლის ფერებს
|
1
|
I-3 ისტ-ის
პროდუქტის შექმნის საშუალებების ფლობა
|
|
მიმდინარე
|
7
|
ტექსტური რედაქტორის გამოყენება, წერილის შექმნა
|
ტექსტურ რედაქტორში მოახდინოს მარტივი ტექსტის შექმნა-გაფორმება
|
ქმნის მისალოც ბარათს, ახდებს მის გაფორმებას
|
2
|
I-3(4) ციფრულ
ფორმატში ქმნის თავისი ასაკობრივი ჯგუფისათვის შესაბამის პროდუქტს, როგორც ინდივიდუალურად
ისევე თანაკლასელებთან ერთად, მასწავლებლის ან მშობლის დახმარებით
|
|
მიმდინარე
|
8
|
საინფორმაციო საათები. ინფორმაციის მოძიება-შენახვა
|
ისტ-ი გამოიყენოს როგორც კვლევის საშუალება. მოახდინოს საინტერესო ინფორმაცია
მოძიების უნარის განვითარება
|
იმუშაოს, მოიძიოს საჭირო სურათი, ინფორმაცია ინტერნეტის ქსელში. ისტ-იმ
გამოიყენონ სწრაფი შეტყუბინების მიღება გაგზავნის კომუნიკაციისათვის
|
2
|
I-4 კომუნიკაციის
ტექნოლოგიური საშუალებების ფლობა
|
|
მიმდინარე
|
No comments:
Post a Comment