თემატური გეგმა
2017-2018 სასწ/წელი
მასწავლებელი: ინეზა ელიაძე
საგანი: ქართული ენა
კლასი:
I
#
|
გაკვეთილის თემატიკა
|
საათების
რ–ბა
|
თარიღი
|
რესურსები
|
გაკვეთილის ტიპი და აქტივობები
|
მოსალოდნელი შედეგები
ინდიკატორები
|
სუსტ აკადემიურ
მოსწავლესთან
მისაღწევი
შედეგები
|
შეფასება
|
შენიშვნა
|
1
|
გაცნობა
|
1სთ
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
|
სურათის აღწერა. თამაში „გავიცნოთ ერთმანეთი“
|
ქართ. I.1ა.გ
|
განმავითარებელი
|
|||
2
|
სასკოლო ნივთები
|
2სთ
|
სახელმძღვანელო,დაფა,
ცარცი
|
სურათის აღწერა, სასკოლო ნივთების კლასიფიკაცია,თამაში–„მეგობრების
წრე“. მოთხრობის კითხვა–„აპრილიდან აპრილამდე“.
|
ქართ. I.1ა.ბ.გ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
3
|
სასკოლო,
საოჯახო ნივთების,
სათამაშოების კლასიფიკაცია
|
1სთ
|
სახელმძღვანელო,დაფა,
ცარცი
|
სურათის აღწერა,ვარჯიში
სივრცით მიმართებებზე.
თამაში „ვიპოვოთ განსხვავებული
სიტყა“.
|
ქართ. I.2ა.
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
4
|
ჩვენი საკლასო ოთახი
|
2სთ
|
სახელმძღვანელო,დაფა,
ცარცი
|
სურათის აღწერა,კლასიფიკაცია–ავეჯი.
სივრცითი მიმართებები
„მარჯვენა–მარცხენა“.
თამაში ჩვენ კლასელები ვართ.
საკიტხავი მასალა–„ყაყაჩოსა
სიწითლითა“
თამაში რომელი სიტყვა რაზე იწყება.
|
ქართ. I.2ბ.
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
5
|
ქართული ენის გაკვეთილები
|
1სთ
|
სახელმძღვანელო,დაფა,
ცარცი
|
თამაში „რა ხატია სურათზე“. სივრცითი მიმართებები
ნახატზე–„მარჯვენა–მარცხენა“.
რომელი სიტყვა რა ბგერაზე იწყება
|
ქართ. I.1ა.დ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
#
|
გაკვეთილის თემატიკა
|
საათების
რ–ბა
|
რესურსები
|
გაკვეთილის ტიპი და აქტივობები
|
მოსალოდნელი შედეგები
ინდიკატორები
|
შეფასება
|
შენიშვნა
|
||
6
|
გამოყენებითი
ხელოვნება
|
1სთ
|
სახელმძღვანელო,დაფა,
ცარცი
|
სივრცითი მიმართებები
„შორს და ახლოს“, „სად რა დავხატე“
|
ქართ. I.1ა.ბ.დ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
7
|
მათემატიკა
|
2სთ
|
სახელმძღვანელო,დაფა,
ცარცი
|
ბგერებად დაშლილი სიტყვების გამთლიანება
|
ქართ. I.2ა.ბ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
8
|
მათემატიკა, ფიზკულტურა
|
2სთ
|
სახელმძღვანელო,დაფა,
ცარცი
|
სურათის აღწერა.თამაში
„ვის რა უყვარს?
|
ქართ. I.2ა.ბ
ქართ. I.3ა.ბ
|
იმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
9
|
ბუნება
|
1სთ
|
სახელმძღვანელო,დაფა,
ცარცი
|
სურათის აღწერა.საკითხავი მასალა–„გაკვეთილი დაიწყო“
|
ქართ. I.2ა.ბ.გ
ქართ. I.3ა.ბ
|
იმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
10
|
მუსიკა
|
1სთ
|
სახელმძღვანელო,დაფა,
ცარცი
|
სურათის აღწერა. „გვრიტი–ზღაპრის გათამაშება როლებში.“
თამაში „მაძებარი“.
|
ქართ. I.1ა.ბ
ქართ. I.3ა.ბ
|
იმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
#
|
გაკვეთილის
თემატიკა
|
საათების რ–ბა
|
თარიღი
|
რესურსები
|
გაკვეთილის
ტიპი და აქტივობები
|
მოსალოდნელი
შედეგები
ინდიკატორები
|
სუსტ აკადემიურ
მოსწავლესთან
მისაღწევი
შედეგები
|
შეფასება
|
შენიშვნა
|
11
|
ა–ი
|
3სთ
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, ცარცი, ანბანპლაკატი, მოძრავი ანბანი, სამუშაო რვეული
|
სალექსიკონო ბლოკი. კოგნიტური სავარჯიშო,
ძირიტადი
ტექსტი „აი ია“.
საკითხავი
მასალა–შიო
მღვიმელის
„ია“
წერითი
სავარჯიშო.
|
ქართ.
I.2ა.ბ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
12
|
დ–ე
|
3სთ
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, ცარცი, ანბანპლაკატი, მოძრავი ანბანი, სამუშაო რვეული
|
სალექსიკონო
ბლოკი.
კოგნიტური
სავარჯიშო,
საკითხავი
სავარჯიშო.
ძირითადი
ტექსტი.
საკიტხავი
მასალა
მატარებლობანა
|
ქართ.
I.1ა
2ბ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
13
|
მ–ს
|
4სთ
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, ცარცი, ანბანპლაკატი, მოძრავი ანბანი, სამუშაო რვეული
|
სალექსიკონო ბლოკი. კოგნიტური სავარჯიშო,
საკითხავი
სავარჯიშო.
საკიტხავი–
„ირმისა
ნუკრი
პატარა“წერითი
სავარჯიშო.
|
ქართ.
I.1ა.ბ
2ა.ბ.გ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
14
|
რ–ჩ
|
4სთ
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, ცარცი, ანბანპლაკატი, მოძრავი ანბანი, სამუშაო რვეული
|
სალექსიკონო ბლოკი. კოგნიტური სავარჯიშო,
საკითხავი
სავარჯიშო.
ტექსტი
„დაჩი
და
რიჩი“, „ია
და
მიმი“.
|
ქართ.
I.1ა.ბ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
15
|
ვ–ნ
|
5სთ
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, ცარცი, ანბანპლაკატი, მოძრავი ანბანი, სამუშაო რვეული
|
სალექსიკონო ბლოკი. კოგნიტური სავარჯიშო,
საკითხავი
სავარჯიშო.
ძირითადი
ტექსი
„დაჩის
ნავი“.
ხალხური
„კარგი
ვარ“.
|
ქართ.
I.2ა.ვ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
16
|
ზ–ო
|
5სთ
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, ცარცი, ანბანპლაკატი, მოძრავი ანბანი, სამუშაო რვეული
|
სალექსიკონო ბლოკი. კოგნიტური სავარჯიშო,
საკითხავი
სავარჯიშო.
„ჩვენი
ეზო“, „ია
ზეიმზე
მიდის“.
გ.ივანიშვილი
„სამი
გოჭი“.
წერითი
სავარჯიშო.
|
ქართ.
I.1ა.ბ.გ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
17
|
შ–თ
|
5სთ
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, ცარცი, ანბანპლაკატი, მოძრავი ანბანი, სამუშაო რვეული
|
სალექსიკონო ბლოკი. კოგნიტური სავარჯიშო,
საკითხავი
სავარჯიშო.
„სათევზაოდ“.
„ჩვენი
თონე“.
ნ.ნაკაშიძე–„ჩიტის
ბუდე“.
წერითი
სავარჯიშო.
|
ქართ.
I.2ბ.გ.დ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
18
|
კ–ლ
|
5სთ
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, ცარცი, ანბანპლაკატი, მოძრავი ანბანი, სამუშაო რვეული
|
სალექსიკონო ბლოკი. კოგნიტური სავარჯიშო,
საკითხავი
სავარჯიშო.
„დაჩის
სკოლა“.
„კინოში“.
მ.ლებანიძე–„შემოდგომა“.
წერითი
სავარჯიშო.
|
ქართ.
I.3ა.ბ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
19
|
ბ–უ
|
5სთ
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, ცარცი, ანბანპლაკატი, მოძრავი ანბანი, სამუშაო რვეული
|
სალექსიკონო ბლოკი. კოგნიტური სავარჯიშო,
საკითხავი
სავარჯიშო.
„რთველი
დამთავრდა“.
„სათამაშო
ურიკა“.
ვ.კახიძე–„გაიხარეს“.
წერითი
სავარჯიშო.
|
ქართ.
I.4ა.ბ.გ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
20
|
პ–გ
|
5სთ
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, ცარცი, ანბანპლაკატი, მოძრავი ანბანი, სამუშაო რვეული
|
სალექსიკონო ბლოკი. კოგნიტური სავარჯიშო,
საკითხავი
სავარჯიშო.
„ზოოპარკი“.
„დაჩის
ნაამბობი“.
საკითხავი
მასალა–„მანანას
ნაამბობი“.
წერითი
სავარჯიშო.
|
ქართ.
I.1ა.ბ.გ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
21
|
ც–წ
|
4სთ
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, ცარცი, ანბანპლაკატი, მოძრავი ანბანი, სამუშაო რვეული
|
სალექსიკონო ბლოკი. კოგნიტური სავარჯიშო,
საკითხავი
სავარჯიშო.
„პირველი
წერილი“.
კითხვა–პასუხი.
წერითი
სავარჯიშო.
|
ქართ.
I.2ა.ბ.გ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
22
|
ხ–ფ
|
5სთ
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, ცარცი, ანბანპლაკატი, მოძრავი ანბანი, სამუშაო რვეული
|
სალექსიკონო ბლოკი. კოგნიტური სავარჯიშო,
საკითხავი
სავარჯიშო.
„ნორჩი
ფეხბურთელები“
„პირველი
თამაში“.
წერითი
სავარჯიშო.
|
ქართ.
I.3გ.დ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
23
|
ქ–ყ
|
4სთ
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, ცარცი, ანბანპლაკატი, მოძრავი ანბანი, სამუშაო რვეული
|
სალექსიკონო ბლოკი. კოგნიტური სავარჯიშო,
საკითხავი
სავარჯიშო.
„ქარიანი
ამინდი“
კითხვა–პასუხი.
საკითხავი–„გილკეთილი
ცაცა“.
წერითი
სავარჯიშო.
|
ქართ.
I.1ა.ბ.გ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
24
|
ძ–ღ
|
3სთ
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, ცარცი, ანბანპლაკატი, მოძრავი ანბანი, სამუშაო რვეული
|
სალექსიკონო ბლოკი. კოგნიტური სავარჯიშო,
საკითხავი
სავარჯიშო.
„დაბადების
დღე“. „მისალოცი
ბარათი“.
„ია
საუკეთესო
მასპინძელია.“
სავ:რას
აჩუქებდი
იას? წერითი სავარჯიშო.
|
ქართ.
I.2ა.ბ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
25
|
ჯ–ტ
|
3სთ
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, ცარცი, ანბანპლაკატი, მოძრავი ანბანი, სამუშაო რვეული
|
სალექსიკონო ბლოკი. კოგნიტური სავარჯიშო,
საკითხავი
სავარჯიშო.
ჯადოსნური
სიტყვები.
სავარჯიშო
რომელია ზედმეტი? „სიტყვის ძალა“.
სავარჯიშო
ჩასვი.
წერითი
სავარჯიშო.
|
ქართ.
I.3ა.ბ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
26
|
ჟ
|
3სთ
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, ცარცი, ანბანპლაკატი, მოძრავი ანბანი, სამუშაო რვეული
|
სალექსიკონო ბლოკი. კოგნიტური სავარჯიშო,
საკითხავი
სავარჯიშო.
„პირველად
თეატრში“.
„მოლოდინი“.
საკითხავი–„ჩრდილების
თეატრი“.წერითი სავარჯიშო.
|
ქართ.
I.4გ.დ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
27
|
ჭ–ჰ
|
3სთ
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, ცარცი, ანბანპლაკატი, მოძრავი ანბანი, სამუშაო რვეული
|
სალექსიკონო ბლოკი. კოგნიტური სავარჯიშო,
საკითხავი
სავარჯიშო.
„ბაბუა
ჩამოვიდა“
„ჭრელი
ხურჯინი“.
საკითხავი–„ეზოს
მშვენება“.
ლ.ჭიჭინაძე.
წერითი
სავარჯიშო.
|
ქართ.
I.7ა.ბ.გ
|
შემაჯამებელი
განმავითარებელი
|
|||
28
|
„ბავშვის
სათვალე“
|
3სთ
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, ცარცი,სამუშაო
რვეული.
|
ტექსტზე
მუშაობა.
ლექსიკური
მუშაობა. ენობრივი სავარჯიშოები.
|
ქართ.
I.8ა.ბ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
29
|
„ვაშა
ჩვენ კითხვა ვიცით“
|
3სთ
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, ცარცი,სამუშაო
რვეული.
|
ტექსტზე
მუშაობა. ენობრივი სავარჯიშოები.
ხმოვნების
ჩამატება.
სიტყვების
შედგენა.
|
ქართ.
I.5ა.ბ
6ა.ბ.გ
7ბ.გ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
30
|
„ნუცას
სკოლა“
|
3სთ
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, ცარცი,სამუშაო
რვეული.
|
საინფორმაციო
ტექსტი–ვინ
დაწერა
პირველი
დედაენა.
სიტყვების
შედგენა.
წერითი
სამიშაო.
|
ქართ.
I.7ა.ბ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
31
|
„კატო
ავად გახდა“
|
3სთ
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, ცარცი,სამუშაო
რვეული.
|
მთლიანობით
კითხვაზე
ვარჯიში.
ნახატის
მიხედვით
შინაარსის
აღდგენა.
ლექსიკური
წყვილებით
წინადადების
შედგენა.
წერა.
|
ქართ.
I.8ა.ბ.გ
5ა.ბ
|
მიმდინარე
განმავითარებელი
|
|||
32
|
სოფელში
|
4ს
|
სახელმძღვანელო,
დაფა, ცარცი,სამუშაო
რვეული.
|
მთლიანობით
კითხვაზე
ვარჯიში.
ყურადღების
კონცენტრაცია–
იპოვე
განსხვავებები.
ასოთა
რაოდენობის
დადგენა
სიტყვაში. წერა.
|
ქართ.
I.1ა.ბ
5ა.ბ
|
შემაჯამებელი
განმავითარებელი
|
No comments:
Post a Comment