თემატური გეგმა
საგანი
: მათემატიკა I კლასი
მასწავლებელი: ინეზა ელიაძე
გაკვეთილის თემატიკა
სათაური
|
სთ-ის რაოდ.
|
გაკვეთილის ტიპი, მიზანი,აქტივობები
|
მოსალოდნელი
შედეგები და
ინდიკატორები
|
სუსტი აკადემიური
შედეგის მქონე მოსწ.
მისაღწევი შედეგი
|
სასკოლო
მენეჯმენტი
|
შეფასება
|
შენიშვნა
|
||||||||||||
1. რამდენია დავითვალოთ?
|
1
|
კითხვა -პასუხი,
სახელმძღვანელოში მუშაობა, თამაში
|
მთ. 2
მათ . 4
|
მათ. 2
|
ჩხირება, კუბურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი
|
მიმდინარე განმავითარებელი
|
|
||||||||||||
2.რამდენი?
|
1
|
კითხვა -პასუხი,
სახელმძღვანელოში მუშაობა, თამაში
|
მთ. 2
მათ . 4
|
მათ. 2
|
ჩხირება, კუბურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი
|
მიმდინარე განმავითარებელი
|
|
||||||||||||
3.იმდენივე. მეტი. ნაკლები
|
1
|
კითხვა -პასუხი,
სახელმძღვანელოში მუშაობა, თამაში
|
მთ. 2
მათ . 4
|
მათ. 2
|
ჩხირება, კუბურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი
|
მიმდინარე განმავითარებელი
|
|
||||||||||||
4.რომელია პირველი?
|
1
|
კითხვა -პასუხი,
სახელმძღვანელოში მუშაობა, თამაში
|
მთ. 2
მათ . 4
|
მათ. 2
|
ჩხირება, კუბურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი
|
მიმდინარე განმავითარებელი
|
|
||||||||||||
5.წინა, მომდევნო
|
1
|
კითხვა -პასუხი,
სახელმძღვანელოში მუშაობა, თამაში
|
მთ. 2
მათ . 4
|
მათ. 2
|
ჩხირება, კუბურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი
|
მიმდინარე განმავითარებელი
|
|
||||||||||||
6. ზემოთ,ქვემოთ, მარჯვნივ, მარცხნივ
|
1
|
კითხვა -პასუხი,
სახელმძღვანელოში მუშაობა, თამაში
|
მთ. 2
მათ . 4
|
მათ. 2
|
ჩხირება, კუბურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი
|
მიმდინარე განმავითარებელი
|
|
||||||||||||
7.მეტია , ნაკლებია,რამდენით?
|
1
|
კითხვა -პასუხი,
სახელმძღვანელოში მუშაობა, თამაში
|
მთ. 2
მათ .
4
|
მათ.
2
|
ჩხირება, კუურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი
|
მიმდინარე განმავითარებელი
|
|
||||||||||||
8..მეტია , ნაკლებია,რამდენით?
|
1
|
კითხვა -პასუხი,
სახელმძღვანელოში მუშაობა, თამაში
|
მთ. 2
მათ .
4
|
მათ.
2
|
ჩხირება, კუბურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი
|
|
|
||||||||||||
9.რიცხვები1-დან 10-მდე.
ერთი. ერთზე მეტი
|
1
|
კითხვა -პასუხი,
სახელმძღვანელოში მუშაობა, დაფა , ცარცი, რვეული, კალამი
|
|
მათ. 2
|
ჩხირები, კუურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი, რვეული, კალამი, დაფაცარცი
|
მიმდინარე განმავითარებელი
|
|
||||||||||||
10. ერთი. ორი
|
1
|
კითხვა -პასუხი,
სახელმძღვანელოში მუშაობა, დაფა , ცარცი, რვეული, კალამი
|
|
მათ. 2
|
ჩხირები, კუურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი, რვეული, კალამი, დაფაცარცი
|
მიმდინარე განმავითარებელი
|
|
||||||||||||
11. ციფრი 3
|
1
|
კითხვა -პასუხი,
სახელმძღვანელოში მუშაობა, დაფა , ცარცი, რვეული, კალამი
|
|
მათ. 2
|
ჩხირები, კურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი, რვეული, კალამი, დაფაცარცი
|
მიმდინარე განმავითარებელი
|
|
||||||||||||
12. დავუმაატოთ. გამოვაკლოთ
|
1
|
კითხვა -პასუხი,
სახელმძღვანელოში მუშაობა, ინდივიდუალური მუშაობა
|
მათ. I 3
მათ. I 2
|
მათ.I 3
|
ჩხირები, კურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი, რვეული, კალამი, დაფაცარცი
|
მიმდინარე განმავითარებელი
|
|
||||||||||||
13.სამკუთხედი
|
1
|
კითხვა -პასუხი,
სახელმძღვანელოში მუშაობა, ინდივიდუალური მუშაობა
|
მათ. I 3
მათ. I 2
|
მათ.I 3
|
ჩხირები, კურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი, რვეული, კალამი, დაფაცარცი
|
მიმდინარე განმავითარებელი
|
|
||||||||||||
14. სამკუთხედი
|
1
|
კითხვა -პასუხი,
სახელმძღვანელოში მუშაობა, ინდივიდუალური მუშაობა
პრექტიკული მუშაობა
|
მათ. I 6
|
მათ. I 6
|
ჩხირები, კურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი, რვეული, კალამი, დაფაცარცი
|
მიმდინარე განმავითარებელი
|
|
||||||||||||
15.1,2,3,4,
|
1
|
კითხვა -პასუხი.
სახელმძ. მუშ.;
რვეულებში მუშაობა
|
მათ. I. 1
მათ.I .2
|
მათ. I. 1
.
|
ჩხირები, კურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი, რვეული, კალამი, დაფაცარცი
|
მიმდ. გამნავითარებელი
|
|
||||||||||||
16.1, 2, 3, 4
|
1
|
კითხვა -პასუხი.
სახელმძ. მუშ.;
რვეულებში მუშაობა
|
მათ . 3
|
მათ,. 3
|
ჩხირები, კურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი, რვეული,
|
მიმდ. გამნავითარებელი
|
|
||||||||||||
17.დავუმატოთ ,გამოვაკლოთ
|
1
|
კითხვა -პასუხი.
სახელმძ. მუშ.;
რვეულებში მუშაობა
|
|
|
ჩხირები, კურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი, რვეული, კალამი, დაფაცარცი
|
მიმდ. გამნავითარებელი
|
|
||||||||||||
18. დავუმატოთ, გამოვაკლოთ
|
1
|
კითხვა -პასუხი.
სახელმძ. მუშ.;
რვეულებში მუშაობა
|
მათ. 3
|
მათ.3
|
ჩხირები, კურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი, რვეული, კალამი, დაფაცარცი
|
მიმდ. გამნავითარებელი
|
|
||||||||||||
19. ოთხკუთხედი,
წრე
|
1
|
კითხვა -პასუხი,
ჯგუიფური მუშაობა
პრაქტიკული სამ.
|
მათ.1. 6
|
მათ. 1.6.
|
ჩხირები, კურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი, რვეული, კალამი, დაფაცარცი
|
მიმდ. გამნავითარებელი
|
|
||||||||||||
20.ოთხკუთხედი,
წრე
|
1
|
კითხვა -პასუხი,
ჯგუიფური მუშაობა
პრაქტიკული სამ.
|
მათ.1. 6
|
მათ. 1.6.
|
ჩხირები, კურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი, რვეული, კალამი, დაფაცარცი
|
მიმდ. გამნავითარებელი
|
|
||||||||||||
21.ოთხკუთხედი,
წრე
|
1
|
კითხვა -პასუხი,
ჯგუიფური მუშაობა
პრაქტიკული სამ.
|
მათ.1. 6
|
მათ. 1.6.
|
ჩხირები, კურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი, რვეული, კალამი, დაფაცარცი
|
მიმდ. გამნავითარებელი
|
|
||||||||||||
22.1,2,3,4,5,
|
1
|
|
|
|
ჩხირები, კურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი, რვეული, კალამი, დაფაცარცი
|
მიმდ. გამნავითარებელი
|
|
||||||||||||
23. 1,2,3,4,5
|
1
|
კითხვა -პასუხი,
ჯგუიფური მუშაობა
პრაქტიკული სამ.
|
მათ.1. 3
|
მათ. 1.3.
|
ჩხირები, კურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი, რვეული, კალამი, დაფაცარცი
|
მიმდ. გამნავითარებელი
|
|
||||||||||||
24.1,2,3,4,5,
|
1
|
კითხვა -პასუხი,
ჯგუიფური მუშაობა
პრაქტიკული სამ.
|
მათ.1. 3
|
მათ. 1.3.
|
ჩხირები, კურები,სათამაშოები ,პლაკატები, წიგნი, რვეული, კალამი, დაფაცარცი
|
მიმდ. გამნავითარებელი
|
|
||||||||||||
25.შემაჯამებელი
ტესტი N 1
|
1
|
დამოუკიდებე;ლი
სამუშაო
|
მათ.1. 3
|
მათ. 1.3.
|
ტესტის ფურცლებ
|
შემაჯამებელი განმავ.
|
|
||||||||||||
26.ხუთკუთხედი
|
1
|
კითხვა-პაასუხი;
სახელმძღვამელოში მუშაობა;
პრაქტიკული მუშაობა
|
მათ. 1.6
|
მათ. 1. 6
|
დვეული, ფანქარი, სახაზავიაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, რ
|
მიმდინარე განმ.
|
|
||||||||||||
27..ხუთკუთხედი
|
1
|
კითხვა-პაასუხი;
სახელმძღვამელოში მუშაობა;
პრაქტიკული მუშაობა
|
მათ. 1.6
|
მათ. 1. 6
|
რვეული, ფანქარი, სახაზავიაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,
|
მიმდინარე განმ.
|
|
||||||||||||
28.ვიყენებთ
მათემატიკურ ნიშნებს
|
1
|
კითხვა-პასუხი,სახელმძღვანელოში მუშ;
პრაქტიკული მუშაობა
|
მათ.1.3
მათ.1.4.
|
მათ.1.3.
მათ.1. 4.
|
რვეული, ფანქარი, სახაზავიაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,
|
მიმდინარე განმ.
|
|
||||||||||||
29..ვიყენებთ
მათემატიკურ ნიშნებს.>,<.=
|
1
|
კითხვა-პასუხი,სახელმძღვანელოში მუშ;
პრაქტიკული მუშაობა
|
მათ.1.3
მათ.1.4.
|
მათ.1.3.
მათ.1. 4.
|
რვეული, ცარცი, დაფა,სახელმძღვანელო,
რვეული,კლალმი,
|
მიმდინარე განმ.
|
|
||||||||||||
30.მრავალკუთხედებ
|
1
|
კითხვა-პასუხი,სახელმძღვანელოში მუშ;
პრაქტიკული მუშაობა
|
მათ.1.6
|
მათ.1.6
|
ცარცი,დაფა,ფანქ. სახაზავი,რვეული, თვალსაჩინოება
|
მიმდინარე
განმავით.
|
|
||||||||||||
31.მრავალკუთხედებ
|
1
|
კითხვა-პასუხი,სახელმძღვანელოში მუშ;
პრაქტიკული მუშაობა
|
მათ.1.6
|
მათ.1.6
|
ცარცი,დაფა,ფანქ. სახაზავი,რვეული, თვალსაჩინოება
|
მიმდინარე
განმავით.
|
|
||||||||||||
32.დავუმატოთ,გამოვაკლოთ
|
1
|
კითხვა-პასუხი,სახელმ. მუშაობა, ინდივიდ. მუშაობა
|
მათ.1.3
|
მათ.1.3
|
დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი,
|
მიმდინარე
განმავით.
|
|
||||||||||||
33..დავუმატოთ,გამოვაკლოთ
|
1
|
კითხვა-პასუხი,სახელმ. მუშაობა, ინდივიდ. მუშაობა
|
მათ.1.3
|
მათ.1.3
|
დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი,
|
მიმდინარე
განმავით.
|
|
||||||||||||
34..დავუმატოთ,გამოვაკლოთ
|
1
|
კითხვა-პასუხი,სახელმ. მუშაობა, ინდივიდ. მუშაობა
|
მათ.1.3
|
მათ.1.3
|
დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი,
|
მიმდინარე
განმავით.
|
|
||||||||||||
35..დავუმატოთ,გამოვაკლოთ
|
1
|
კითხვა-პასუხი,სახელმ. მუშაობა, ინდივიდ. მუშაობა
|
მათ.1.3
|
მათ.1.3
|
დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი,
|
მიმდინარე
განმავით.
|
|
||||||||||||
36.,
1,2,3,4,5,6,7
|
1
|
კითხვა-პასუხი, სახელმ. მუშ;
ინდივიდ. მუშაობა
|
მათ.1.1
|
მათ.1.2
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
37.1,2,3,4,5,6,7
|
1
|
კითხვა-პასუხი, სახელმ. მუშ;
ინდივიდ. მუშაობა
|
მათ.1.1
|
მათ.1.2
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
38.1,2,3,4,5,6,7
|
1
|
კითხვა-პასუხი, სახელმ. მუშ;
ინდივიდ. მუშაობა
|
მათ.1.1
|
მათ.1.2
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
39.1,2,3,4,5,6,7
|
11
|
კითხვა-პასუხი, სახელმ. მუშ;
ინდივიდ. მუშაობა
|
მათ.1.1
|
მათ.1.2
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
40.შემაჯამებელი
ტესტი N2
|
1
|
დამოუკიდებელი სამუშაო
|
|
|
ტესტის ფურცლები,კალმები
|
შემაჯამებელი განმავითარებელი
|
|
||||||||||||
41.1,
2,3,4,5,6,7,8,9
|
1
|
კითხვა-პასუხი; სახელმძღ. მუშაობა, ინდივიდ. მუშაობა
|
მათ.1.1
მათ.1.2
|
მათ.1.1
მათ.1.2
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
42.1,
2,3,4,5,6,7,8,9
|
1
|
კითხვა-პასუხი; სახელმძღ. მუშაობა, ინდივიდ. მუშაობა
|
მათ.1.1
მათ.1.2
|
მათ.1.1
მათ.1.2
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
43.1,
2,3,4,5,6,7,8,9
|
1
|
კითხვა-პასუხი; სახელმძღ. მუშაობა, ინდივიდ. მუშაობა
|
მათ.1.1
მათ.1.2
|
მათ.1.1
მათ.1.2
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
44.1,
2,3,4,5,6,7,8,9
|
1
|
კითხვა-პასუხი; სახელმძღ. მუშაობა, ინდივიდ. მუშაობა
|
მათ.1.1
მათ.1.2
|
მათ.1.1
მათ.1.2
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
45.1,
2,3,4,5,6,7,8,9
|
1
|
კითხვა-პასუხი; სახელმძღ. მუშაობა, ინდივიდ. მუშაობა
|
მათ.1.1
მათ.1.2
|
მათ.1.1
მათ.1.2
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
46.წინარიცხვი,მომდევნო
რიცხვი
|
1
|
კითხვა-პასუხი; სახელმძღ. მუშაობა, ინდივიდ. მუშაობა
|
მათ.1.1
მათ.1.2
|
მათ.1.1
მათ.1.2
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
47..წინარიცხვი,მომდევნო
რიცხვი
|
1
|
კითხვა-პასუხი; სახელმძღ. მუშაობა, ინდივიდ. მუშაობა
|
მათ.1.1
მათ.1.2
|
მათ.1.1
მათ.1.2
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
48..წინარიცხვი,მომდევნო
რიცხვი
|
1
|
კითხვა-პასუხი; სახელმძღ. მუშაობა, ინდივიდ. მუშაობა
|
მათ.1.1
მათ.1.2
|
მათ.1.1
მათ.1.2
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
49.შევადაროთ
მიმდევრობები
|
1
|
კითხვა-პასუხი; სახელმძღ. მუშაობა, ინდივიდ. მუშაობა
|
მათ.1.1
მათ.1.2
|
მათ.1.1
მათ.1.2
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
50..შევადაროთ
მიმდევრობები
|
1
|
კითხვა-პასუხი; სახელმძღ. მუშაობა, ინდივიდ. მუშაობა
|
მათ.1.1
მათ.1.2
|
მათ.1.1
მათ.1.2
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
51.შევავსოთ
მიმდევრობები
|
1
|
კითხვა-პასუხი; სახელმძღ. მუშაობა, ინდივიდ. მუშაობა
|
მათ.1.2
|
მათ.1.2
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
52.შვავსოთ
მიმდევრობები
|
1
|
კითხვა-პასუხი; სახელმძღ. მუშაობა, ინდივიდ. მუშაობა
|
მათ.1.2
|
მათ.1.2
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
53.გაიზარდა
თუ შემცირდა?
|
1
|
კითხვა-პასუხი; სახელმძღ. მუშაობა, ინდივიდ. მუშაობა
|
მათ.1.3
|
მათ.1.3
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
54..გაიზარდა
თუ შემცირდა?
|
1
|
|
მათ.1.3
|
მათ.1.3
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
55.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
|
1
|
|
მათ.1.3
|
მათ.1.3
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
56.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
|
1
|
|
მათ.1.3
|
მათ.1.3
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
57.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
|
1
|
|
მათ.1.3
|
მათ.1.3
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
58.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
|
1
|
|
მათ.1.3
|
მათ.1.3
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
59.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
|
1
|
|
მათ.1.3
|
მათ.1.3
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
60.
0
|
1
|
|
მათ.1.1
|
მათ.1.1
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
61.0
|
1
|
|
მათ.1.1
|
მათ.1.1
|
სახელმძღ; დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი
|
მიმდინარე
განმავით;
|
|
||||||||||||
62.ნულის
თვისებები
|
1
|
კითვა-პასუხი; სახელმძღ. მუშაობა;
ინდივ. მუშაობა
|
მათ.1.2
მათ.1.3
|
მათ.1.2
მათ.1.3
|
სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი
|
იმდინარე
განმავითარებელი
|
|
||||||||||||
63..ტესტი 3
|
1
|
დამოუკიდებელი
|
|
|
ტესტის ფურც
|
შემაჯამებელი განმავით.
|
|
||||||||||||
64..ნულის
თვისებებ
|
1
|
კითვა-პასუხი; სახელმძღ. მუშაობა;
ინდივ. მუშაობა
|
მათ.1.2
მათ.1.3
|
მათ.1.2
მათ.1.3
|
სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი
|
იმდინარე
განმავითარებელი
|
|
||||||||||||
65..ნულის
თვისებებ
|
1
|
კითვა-პასუხი; სახელმძღ. მუშაობა;
ინდივ. მუშაობა
|
მათ.1.2
მათ.1.3
|
მათ.1.2
მათ.1.3
|
სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი
|
იმდინარე
განმავითარებელი
|
|
||||||||||||
66.შესაკრები.
ჯამი
|
1
|
კითვა-პასუხი; სახელმძღ. მუშაობა;
ინდივ. მუშაობა
|
მათ.1.2
მათ.1.3
|
მათ.1.2
მათ.1.3
|
სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი
|
იმდინარე
განმავითარებელი
|
|
||||||||||||
67..შესაკრები.
ჯამი
|
1
|
კითვა-პასუხი; სახელმძღ. მუშაობა;
ინდივ. მუშაობა
|
მათ.1.2
მათ.1.3
|
მათ.1.2
მათ.1.3
|
სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი
|
იმდინარე
განმავითარებელი
|
|
||||||||||||
68..შესაკრები.
ჯამი
|
1
|
კითვა-პასუხი; სახელმძღ. მუშაობა;
ინდივ. მუშაობა
|
მათ.1.2
მათ.1.3
|
მათ.1.2
მათ.1.3
|
სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი
|
იმდინარე
განმავითარებელი
|
|
||||||||||||
69..შესაკრები.
ჯამი
|
1
|
კითვა-პასუხი; სახელმძღ. მუშაობა;
ინდივ. მუშაობა
|
მათ.1.2
მათ.1.3
|
მათ.1.2
მათ.1.3
|
სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი
|
იმდინარე
განმავითარებელი
|
|
||||||||||||
70.შესწავლილი
მასალის გამეორება
|
1
|
კითვა-პასუხი; სახელმძღ. მუშაობა;
ინდივ. მუშაობა
|
მათ.1.2
მათ.1.3
|
მათ.1.2
მათ.1.3
|
სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი
|
იმდინარე
განმავითარებელი
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
No comments:
Post a Comment