Thursday, June 20, 2019

შიდა შეფასების გაკვეთილი მათემატიკაში , I კლასი


                                    გაკვეთილის გეგმა


საგანი: მათემატიკა                                                                                                                                მასწავლებელი: ინეზა ელიაძე
სწავლების საფეხური: I -ა კლასი  
მოსწავლეთა რაოდენობა: 23


 თემა:  ამოვხსნათ ამოცანები
მიზანი: სწბმა გაონ ნე ,,-   ი,  ,,-    ონ აოცაბის აოხაშუალ.
ავ : სწეე ბე სიტვირად წეონ ის/გაბის, ოლო და ნეადსტში.  სწეეს გუვათ ,,-ა ,,- ცნებბირატიკაში გაოყენები-ჩი. სწი გაიწაფბიან  არტივი აოცაბის აოხაში ეპრად წერილობი, ოდ სტრირბი.

აქტივობის აღწერა
მეთოდი
კლასის ორგანიზების ფორმა
სასწავლო რესურსები
დრო
თითოეული აქტივობის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
1

სწლი სწეე შეახსენებს ქცევის წესებს,  ობს გა ას მი, ენ გაუმრტს შფაბირირიუებ (. ქვ).

1. სწლი ამს შკითხბს, თხთი (ჩხბის გაოყნე) არჩვს სწეეუხისთ, ხოლო მიბის შ დარჩენებთხოვსდიახ - არა“ არაბიაშუალ გაოხაონ რი ოზიცია.

რადენი მპენტისან ოცა?
უხი : აოცდგა 4 ტისგან - 1. ოცაროა; 2. აცა კითხ; 3. აა;
4.უხი.

და გათვისწინოს სწმ აოცა ოხის, რაა გაუდვს აოცს აოხა?
არაუ ი - აუბე:
· გაული კითხა;
· ოცარობისწად გაა;
· ოცაკითხვი გაა.

რას ვაკ ამ ოცას აოხას დავიწდეთ?
არაუ ი:
· ვფ;
·  დატიებ;
· ახა;
· აკ ჩანარს.        
 

2. სწლი ყოფსლა ჯგუ ,შეახსენებს ჯგუფური მუშაობის  წესებს,სწთა გაოვლლი აობიმიდვ ჯგუფს ვს ოც, აგ სტას როორ და შულ დავ მიებ როს .

I ჯგუფი (დაბალიაობის):
ამოცანა
ზე 10 ჩიტია, 5. ულ რადენი იტია?


II ჯგუფ:
ოცა
თე 11 ვლი , 3 შჭას. რაენი ვლი დაჩა?

III ჯგუფი (აღალიზაობს)
ოცა
ში 8 ვჟი იმდევე გოგ თააშო. ულ რაშვი აშობდა ზოში?

სწლი ყრაღას აქცვს ყველა ჯგუშაობა, თუმცა გბი ალი ზაობსწთა გუფისუშაობა, აჭრობიმიდვ არარ სკაფოდიგს მიობრვი კითხს დასმი ან ულტივებს დახარბი.

უშაობის დაები სწლი სწეეს ავსნებს რილ ,,ვცი, ვსწ,
მიდა ვეტ:

ვიცი
სწლე
მიდა დე



ვერბალური ახსნა;
კითხვა-პასუხი




























სწავლების დიფერენცირება


































მთელ კლასთან






























ჯგუფური












გაკვეთილის მიზნები და შეფასების რუბრიკები




























დავალების ბარათები, ნახატები, ცხრილი „ვიცი, ვისწავლე, მინდა ვიცოდე“


2წთ




3წთ


























6წთ



































მოსწავლეებს ეცოდინებათ გაკვეთილის მიზანი, შეფასების კრიტერიუმები.


აქტივობიმიზა სწთა წირე ცოდ გატია, ტიცი აღლ უფრი უშაობ -ჩს განვა, რთა ხდ ახლი ცსტბისთვს ხისყო.

















მოსწავლეებს შეუძლიათ მარტივი ტექსტური ამოცანების ამოხსნა; ცხრილის პირველი სვეტის „ვიცი“ შევსება.


3
3. სწლი სწეეს ა ოცას შინარს, არ ლი ახალიალ სწაშ.

ამოცანა
ზე 10 ვშლი, ლო რეზე - 5- ი. რადენი ვშლია რე ?

სწლი ფლრტს ფუცელ აროაჩ წისწარ გაზაულ ახას ან ორ .


სწლი ამ თხს:
·    ა ვცით ცა ობდა?
უხი: ომრთ 10 ვშლია, ომ ზე 5- ტია;

·   ა არ ?
უხი: რადენი ვშლ .

სწლი თხოვს სწეერთ დახულ ზე მიანბი - მიონ სტიკებაჭრო რადენობ.


გარდა მისა, აოცს აახნე სწებლი ნეტივებ, სწეეთხოვს რხე და 10 უბრა უს კითხბს:
·    ოცა რობი დი, ი ვშლი?
·    კივ რასტიკი (ან უბრაა) აჭ, რომ გავიგოთ რაენ შლია რე ?
·   ოქმ და ს, რომ გავიგოთ რადენი ვშლია ?

სწლი თხოვს სწეერე დხაულ მიან ბი - მი სტიკაჭრო რადენობ. ალოგ ებოქმეუბურებ.

სწეეი აკენ გაახულბის ჩანა:
10+5=15
ოცა: რე ხ არის 15 ვშლი.

სწლი ამ თხას:
აშაადა, ებას იშ ,,- ი? მიმას გაებ?

უხი: ,,-მიმ.



წმბიმი ლი ამ კი: 15 რაენ არის 10 -ზე ი?
უხი: 5-.



4. სწლი სწეეპოსტერზე კითხ ოცაას დილობს სწეებმ თა ოხან ოცა.

ამოცანა
თაგულში 8 ყჩოა, გრილა 2- ტია. რადენი გვირილაა ამ თაგულში?

ოცალე წერი:
ჩო -8;
ვირილა - 2- ი;
რადე ვირილა?

ოხ
8+2=10
უხი: 10.

სწლი სწეეოვს ოცა პიროში  2- , ცვაონ 2- .
სწლი აოცს აახნელადთაობსტივებს ა უსკითხბს:

·    ოცარობი დი, ლი ყვიი?
·    რადენი სტიკრი ( უბუა) და ოვ, ომ გავიგოთ რაენ ვილა?
·   ოქმ და ს, რომ გავიგოთ რადენი გვირილა?

სწეეი აკენ გაახულბის ჩანა:
8-2=6.
ოცა: თაულში 6 გვილაა.

სწლი ამ თხას:
აშაადა, ებას ს ,,-ები? მიმას გა?

უხი: ,,- ს გა.



წმბიმი ლი ამ კი: 8 რადენით არის 6 -ზე ი?
უხი: 2-.

ვერბალური ახსნა;
კითხვა-პასუხი, ინსტრუქტაჟი.





















































ვერბალური ახსნა, კითხვა-პასუხი
მთელ კლასთან
























































მთელ კლასთან












სურათები, წებოვანი ფურცლები, ნახატები, კუბურები





















































პოსტერი, სტიკერები, მანიპულატივები
7 წთ

























































7წთ







აქტივობიმიზასწეებმ ოარხ ახალი ცოა.
გავემსვლეობისასლი აენსწთა გვითარლ შფაას და
ვდს ზეპრსიტვისტციულ აღწე უკუშირ.













































მოსწავლეებს შეუძლიათ ტექსტური ამოცანის წაკითხვა, მოკლე ჩანაწერის გაკეთება, ამოცანის პირობისა და კითხვის გამიჯვნა.

3
5. სწალს განმკიასსწლი ადენს ათტიკი აქტივოარაბის გაოყებით, სწეეს გადააჯუფ ურ ად გუფს ავს განსხლი სიულის დავალას სწთა ზაობ გადი.

I ჯგუფი (დაბალიაობის):
ამოცანა
ში 8 ვჟი 3- ი გოგა თაობდა.  რადენი გოგ აშობდა ზოში?

II  ჯგუფ:
ამოცანა
ზე 12 ჩიტია, 5- ი. რაი ჩიტი ?

III ჯგუფი (აღალიზაობს):
ამოცანა
რო 12 წი, მე 5- ი. რაწიდო მე რო?

6. ჯგუბიარადგი აკეებაციას ლი ლასიწიაშ. სწლი ახსეებლას შფაბირირიუს. ყოლი ენაცი ს შ იმ ლი სწლე რიტერიუბიდვ ფა ოლს.

7. სწლი სწეეს ავსნებს რილ ,,ვცი, ვსწ, მიდა ვი ვებს, რაა გარკვიოს, როგ ხდიათ ახალი ოდსტ და განმკია.

ვიცი
ვისწავლე
მინდა ვიცოდე





კითხვა-პასუხი




















ურთიერთშეფასება





კითხვა-პასუხი,ინსტრუქტაჟი
ჰომოგენური ჯგუფები



















მთელ კლასთან, ჯგუფებად



მთელი კლასი
დავალების ბარათები




















საპრეზენტაციო ბარათები




ცხრილი „ვიცი, ვისწავლე, მინდა ვიცოდე“
7წთ





















4წთ






4წთ

აქტივობიმიზასწეებმ ალი ს განმკიებ; ამოცანის დამოუკიდებლად ამოხსნა.
















მოსწავლეებს შეუძლიათ ნამუშევრების წარმოდგენა და თანატოლების შეფასება




მოსწავლეებს შეუძლიათ ცამოაყალიბონ რა ისწავლეს, როგორ ისწავლეს და რის სწავლა სურთ.


კავშირი ესგ-სთან
ნუ ავ სტნდტი:


. I.4. სწავ უძბი ედა.

გი თვაჩოა, სწ:

·  შირ "-"  ობა/ნობ ებ/გაბი ოქმედთან   დენს  მიოდ სტას.

ფაბირირიუ
+
V
_
სწს შ არტივი აოცაბის აოხნა, აოხ
ჩანარის გა, აზრბის გადა განმრტეა აოცას, მისი აოხის და პუხის ბ.
სწს დაოუკდ შ ცას აოხნა, რო
ისრილო, აოხენცი, ათ შოს თვაჩბიაშუალთა გაოყები.
სწვისი დახბით შ ოხას აოცაა, გამოთქვას
ა განმოს აზრი, ოახდინოს
ოცააში ლი ვთარბიოდ.
სწს უჭირს აოცასტიდან რობის და
კითხვი გაოყოფა, აოცას ჩანარის გაა, ართეული გავლებს შ და შული ოქმების ახა.



დაკვირვების ცხრილი
N
სახელი გვარი
სწს შ არტივი აოცაბის აოხნა, აოხ
ჩანარის გა, აზრბის გადა განმრტეა აოცას, მისი აოხის და პუხის ბ.
სწს დაოუკდ შ ცას აოხნა, რო
ისრილო, აოხენცი, ათ შოს თვაჩბიაშუალთა გაოყები.
სწვისი დახბით შ ოხას აოცაა, გამოთქვას
ა განმოს აზრი, ოახდინოს
ოცააში ლი ვთარბიოდ.
სწს უჭირს აოცასტიდან რობის და
კითხვი გაოყოფა, აოცას ჩანარის გაა, ართეული გავლებს შ და შული ოქმების ახა.
1
გიორგი აბაშიძე




2
ანასტასია აფაქიძე




3
ნიკა ბერიძე




4
დემეტრე ბრეგვაძე




5
მარია გევორგიან




6
ნია დავითაძე




7
მარიამ დიასამიძე




8
მიხეილი დიასამიძე




9
აჩიკო ირემაძე




10
ზურაბი კოჩალიძე




11
რადა ლემონჯავა




12
დემეტრე მიქაბერიძე




13
მაქსიმ ნოვიკოვ




14
ანასტასია ოგანეზოვა




15
მარიამ ორაგველიძე




16
ნინი სურმანიძე




17
ანრი ქოქოლაძე




18
ნინი ღოღობერიძე




19
საბა შარაშენიძე




20
ანასტასია ცეცხლაძე




21
დემეტრე ჭანტურიშვილი




22
ზურაბ დიდმანიძე




23
ნისა ხავშამბა




















No comments:

Post a Comment